Návrat politiky:
1.Všetky položky sú dôkladne kontrolované pred odoslaním von, tam bude žiadne náhrady/výmeny na položky, ktoré boli opotrebované alebo poškodené kupujúcim .Ak položka je poškodený, oznámte nám to do 3 dní od doručenia.
2. Všetky položky musia byť zaslané späť nepoškodený v pôvodnom obale výrobku v rovnakom stave, ktoré boli prijaté v záujme nárok na vrátenie peňazí alebo výmenu tovaru.
3. Mali by ste sa musieť vrátiť tovar, prepravné poplatky sú nevratné.Náhrady budú vydané menej naše prepravné náklady.Kupujúci je zodpovedný za vrátenie a výmena prepravné náklady.
Doprava:
1.Doprava zadarmo: Čína Príspevok Air Mail (≤ 2 kg).Ak chcete, aby ostatné metóda, prosím, kontaktujte nás.Ale je tu ďalšie doručenie poplatok je potrebné zaplatiť pri zadaní objednávky.
2.Viac ako $200 za objednávka bude dodaná prostredníctvom EMS pre niektoré krajiny, 3-7 dní príchodu, doprava zdarma.
3.Tovar vám bude dodaný do 7 pracovných dní po celej platby vymazané je prijatá.
4.Nemáme loď na sobotu alebo v nedeľu.
5.Sledovacie Číslo bude poskytnuté po vaša objednávka bola odoslaná.
6.Niekedy package možno zostať na colnom na dlhú dobu,je potrebné pochopiť, medzinárodná doprava
Colné poplatky:
Vo väčšine času, kupujúci nie je potrebné platiť žiadne colné ak si kúpiť malé kvality.Budeme deklarovať ako vzorku alebo darček.Ale niekedy, v niektorých krajinách, colný úradník môže byť prísny.nebudeme zodpovedať všetky colné poplatky, Prosím pozrite sa na to, colnej politiky na svoje miesto, ako je Taliansko a Holandsko.Ak budete musieť platiť colné poplatky , je to vaša povinnosť k svojej vlastnej krajine; kupujúci by mali pochopiť túto situáciu.
Spätná väzba:
Vaša spokojnosť je čo podporujeme!
Urobíme to najlepšie na dosiahnutie tohto cieľa!!
1.Vaše Pozitívne komentáre sú kľúčom k nášmu úspechu.Sme láskavo prijali by vás požiadať, aby ste venujte prosím chvíľu nechajte nám pozitívnu spätnú väzbu s celkovou Podrobné Predaj Hodnotenie (DSR) 5.
2.Vopred vám ďakujeme za váš čas a úprimne dúfam, že budete spokojní s nákupom a našich služieb.
3.Mali by ste byť spokojní s transakcie: ihneď nás Prosím kontaktujte pred odchodom Neutrálny alebo Negatívny spätnú väzbu, ako sa snažíme veľmi najlepšie vyriešiť problém k vašej spokojnosti.